Bestseller lancerer nyt brand
Navnet på mærket, som retter sig mod kvinder i premium-segmentet, er ”Postyr”.
Brandchef Gitte Skaarup siger om Postyr:
- Vores målgruppe, ung eller gammel, tør skille sig ud fra mængden og kan lide at kombinere vores trendy, opgraderede stilarter med det basale. Kort sagt er de modige og kvalitetsbevidste.
Salget til retail-butikkerne kommer til at foregå digitalt:
- I stedet for klassiske salgsmøder vil nøglekunder kunne deltage i online-baserede modeshows med catwalks ledsaget af tale og visuel grafik, der vil guide køberne gennem kollektionerne og lade dem få en fornemmelse af detaljerne ved hver model. Det sparer både tid og penge, forklarer Gitte Skaarup, der også lægger op til en højere grad af kundeinvolvering via de sociale medier.
- Vi ønsker at involvere og inspirere vores forbrugere og få dem til at føle, at de er en del af vores brand. I stedet for at overlade det job til butikkerne alene, vil vi tage ansvar. Vi vil opbygge et tæt samarbejde med forbrugerne, og de sociale medier er nøglen til at komme i forbindelse og interagere med dem, forklarer Gitte Skaarup.
Den første prøvekollektion skal være klar til levering i april/maj næste år, og den første komplette Postyr-kollektion er ude i butikkerne næste sommer.
Tilføj kommentar