Nyt herretøjsmærke fra Bestseller

Et nyt herremærke fra Bestseller; Only & Sons bliver den mandlige pendant til pigemærket Only. Det nye brand sigter mod mænd mellem 18 og 30 år og vil prismæssigt ligge under niveauet for koncernens andet mandemærke Jack & Jones.
Bestsellers kommende hankønsmærke vil angiveligt give øget konkurrence til mærker som Solid, Bershka, Pull&Bear og Review, skriver fagbladet TextilWirtschaft.
Som chef for mærket har koncernen udnævnt Thomas Bæch, der tidligere har stået i spidsen for blandt andre mærkerne Nymph og Humör.
Lanceres i Berlin
Brandet er først og fremmest møntet på salg via wholesale men vil også blive forhandlet i visse Only-butikker fra efteråret 2014.
Mærkets første kollektion vil blive præsenteret under den kommende modeuge i Berlin til januar.

Tilføj kommentar

VIP annoncer

Annoncer

Bannerannonce Rahbek VVS ApS
Arne Danielsen bannerannonce
Bannerannonce for dinTandlæge i Brande

Få de lokale nyheder fra Brande på Facebook

Kommende arrangementer

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder på mail.

Onlineavis

Brande Jul