Nyt herretøjsmærke fra Bestseller

Et nyt herremærke fra Bestseller; Only & Sons bliver den mandlige pendant til pigemærket Only. Det nye brand sigter mod mænd mellem 18 og 30 år og vil prismæssigt ligge under niveauet for koncernens andet mandemærke Jack & Jones.
Bestsellers kommende hankønsmærke vil angiveligt give øget konkurrence til mærker som Solid, Bershka, Pull&Bear og Review, skriver fagbladet TextilWirtschaft.
Som chef for mærket har koncernen udnævnt Thomas Bæch, der tidligere har stået i spidsen for blandt andre mærkerne Nymph og Humör.
Lanceres i Berlin
Brandet er først og fremmest møntet på salg via wholesale men vil også blive forhandlet i visse Only-butikker fra efteråret 2014.
Mærkets første kollektion vil blive præsenteret under den kommende modeuge i Berlin til januar.

Tilføj kommentar

VIP annoncer

Annoncer

Få de lokale nyheder fra Brande på Facebook

Kommende arrangementer

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de lokale nyheder på mail.

Onlineavis

Brande Jul