80 år med damebukser
Bukser til kvinder blev en idé, der aldrig gik af mode
Af Astrid Vestergaard
”Vi vil vinde”.
Det står der på et banner i indgangspartiet, når man træder ind i den store Brandtex-bygning på Nordlundvej i Brande.
Efter en periode, hvor produktionen blev flyttet til udlandet med tilsvarende reduktion i medarbejderstaben, og hvor BTX Group, der engang ejede 26 forskellige tøjmærker, gik i gang med at sælge ud af disser mærker, er det relevant at spørge den administrerende direktør i BTX Group, Jesper Roe, om Brandtex i år, hvor man fejrer 80-året for Brandtex-produktionen, nu også HAR vundet...
Han smiler og omformulerer mottoet ved at sige:
- Jeg synes, det handler om, at vi i Brandtex ønsker at vinde. Vi ønsker at skabe en vinderkultur, og det gør vi ved hjælp af fire forskellige, grundlæggende værdier. Vi er tro mod disse værdier og har været det i alle årene.
Læs hele artiklen om den jubilerende modekoncern i Brande Bladet onsdag.
Tilføj kommentar